niedziela, 28 kwietnia 2013

Żółte tulipany...





















8 komentarzy:

  1. nareszcie! pół roku zimy to stanowczo za długo, protestuję ale nie wiem, gdzie składać zażalenie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wreszcie rozkwita, jaśnieje, pachnie i sprawia radość :) Aż miło się rozejrzeć, o ile oczywiście akurat nie pada! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ... nie wiem, jak to jest z ta Wiosna... jest niesprawiedliwa w swoich darach...
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa, są i żółte :) Już myślałam, że to tak jak u mnie - kupiłam czerwone cebule - wkopałam, a zimą krasnale podmieniły złośliwe i wylazły mi zamiast czerwonych różowe i żółte :) Narcyzy też cholerka miały być te prawdziwe, białe, pachnące, które uwielbiam, a są jakieś wyblakłe śmierdzące żonkile... Co ciekawe - z różnych źródeł i żaden nie wyszedł prawdziwy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicze zdjęcia i ujęcia. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń