wtorek, 23 kwietnia 2013

Baba ze Wsi mnie wyzwała!

No to opowiadam fotograficznie - zdjęcia wykonane w kilku zakątkach Polski i Niemiec, przez ostatnie trzy lata egzystencji na tym padole uśmiechu ;)

1. Codziennie widzisz:
Wieś, którą można przejść od jednego końca do drugiego w 10 minut, zamieszkałą przez wiecznie uśmiechniętą społeczność, sielską, anielską i czyściutką.


2. Ubranie, w którym mieszkasz:
Mieszkam raczej w drewnianym domu na końcu ulicy, w ubraniach jedynie łażę.

















3. Ulubiona pora dnia:
Zachód słońca, najlepiej nad Bałtykiem.

4. Coś nowego:
Stokrotki wylazły na słońce.

5. Właśnie tęsknisz za:
Eksploracją - w Polsce, to najwyżej szanowna policja pogoni, albo straż niepotrzebna miejska - tutaj nie zarobiłabym na mandaty ;)


















6. Piosenka, która chodzi Ci po głowie:
Eisregen - Wundwasser

Dodaj napis


















7. Nagłówek Twojego tygodnia:
Pisanina... 














8. Najlepszy moment tygodnia:
Spacerki po zadupiach wszelakich ;)















9. Kim chciałeś być w dziecinstwie:
 podróżnikiem, architektem, fotografem... w sumie się udało. 














10. Nie rozstajesz się z:
 moim kochanym kubeczkiem do kawy :D 

















11. Co można znaleźć na Twojej liście marzeń: 
eksploracje zalanej części magazynów paliwowych.













12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia:
Urbex. Opuszczone budynki, podziemia, fabryki... wszystko, z z betonu i stali. Miejsca brudne, opuszczone, niebezpieczne, ciemne...

















13. Coś, co robisz cały czas:
Znajduję dziwne rzeczy, w dziwnym miejcach :D 













14. Zdjęcie tygodnia: 
dokumentacja budowlana, czyli najpiękniejsze kafelki świata - robol mój, nie oddam!

















15. Ulubione słowo:
 "Kuuuuuurwaaaaa mać!" na przykład, na widok tego oto dzieła sztuki

















16. Njlepszy moment roku: 
każdy dzień...

















16. Ktoś, kto zawsze potrafi cię uszczęśliwić:
Szanowny konkubent :P


Z tego, co wiem, większość zanuch mi blogowiczów zaliczyło już zabawę, bądź zostało wywołanych do odpowiedzi - więc niech bierze, kto chce!




8 komentarzy:

  1. Wiedziałam, że banalnie to tu nie będzie :D Ale masz tempo swoją drogą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie było trudne, szczególnie, ze fotografuję, co się da xD

      Usuń
  2. A skąd Ci się wzięło to zamiłowanie do ciemnych brudnych tajemnych zaułków, bo ja się chyba za dużo horrorów naczytałam i się raczej takich obawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia - pierwszy raz wlazłam do pustostanu jak miałam 8 lat i do dziś tak łażę :)

      Usuń
  3. Urzeklas mnie: spacerki po zadupiach wszelkich /smiech/!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Judytko, to są zadupia! Tu psy tyłkami szczekają, prąd w kablach zawraca, asfalt zwijają na noc i nawet diabeł nie mówi dobranc, tylko ja! :D

      Usuń
  4. Świetne odpowiedzi i do tego dodane zdjęcia. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń