sobota, 16 lutego 2013

Zabawy w fryzjera.




22 komentarze:

  1. Szalej poki mlodosc pozwala!! Ja tez mialam w swoim czasie rozne kolory na glowie... teraz przynajmniej sa wspomnienia i nikomu nie wytykam szalenstwa;) Tylko ja w tamtych czasach, dodatkowo w PRLu musialam sie niezle nagimnastykowac zeby np. osiagnac fiolet:)) Kryste do dzis pamietam jak rozpuszczalam rozne cuda w wodzie, zeby zrobic kolorowa plukanke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz, na szczęście, można wszystko kupić, choć pamiętam, jak w dzieciństwie włosy się "farbowało" mokrą krepą kolorową :D
      Szczurcia

      Usuń
  2. Super i odważnie.Modne są takie kolory teraz często spotykam ludzi takich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Ja w sumie nie zwróciłam uwagi, czy modne, czy nie, nie jestem na bieżąco.

      Usuń
  3. Brak zdecydowanie wiecej zoltego /moj ulubiony/!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach niebieski! Cud miod. Chociaz ja zawsze chcialam zielony i zawsze odwagi brakowalo. Moze teraz sobie chociaz pasemko strzele... Zainspirowalas mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj! To są tonery, to szybko się zmywa i nie niszczy włosów. Tylko muszą być wcześniej rozjaśnione :)

      Usuń
  5. Mocne kolorki, pasują do Ciebie :)
    A ja tylko nudno sobie odrosty na zwyczajny kolor, nigdy nie miałam odwagi na takie szaleństwo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może czas się odważyć? Jedno pasemko? Te tonery dość szybko się zmywają, więc czasem mozna poeksperymentować ;)

      Usuń
    2. Na wiosnę może albo latem - ale nie wiem nawet czym takie pasemka zrobić :)

      Usuń
  6. I pomyśleć, że ja się sama nie odważam sobie grzywki podciąć ;p


    P.S. Szarość jako kolor jest bardzo wdzięczna, zgadzam się, jednak szara pogoda, szary nastrój... zdecydowanie mnie przytłacza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A, no i jeszcze ;) jakoś nie widzę u Ciebie szarości ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom, szarość czasem jest niezauważalna ;)

      Usuń
  8. Bardzo odważnie. Tak wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak opisać jednym słowem Twoje włosy?
    Tak na potrzeby dowodu osobistego na przykład
    Ja nie potrafię
    Jest odważnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście, teraz w DO nie ma chyba koloru włosów... :P Poza tym, zdjęcie jest czarno białe :)

      Usuń
  10. Sprawdziłem rzeczywiście nie ma w DO koloru włosów.
    Myślę startymi schematami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam stary dowód mojej mamy - był kolor oczu, włosów i znaki szczególne, teraz jest zdjęcie, na którym siebie nie przypominam ;)

      Usuń
  11. Jest dobrze mozna eksperementowac

    OdpowiedzUsuń