poniedziałek, 16 września 2013

Ufff...

Tak, wiem, wieki mnie tu nie bylo. I znow jestem pozbawiona polskich znakow, bo moj szanowny PC wyladowal w magazynie z reszta bardziej zbednych gratow, a pakietu jezykowego na konkubenckim instalowac nie zamierzam.

Osiedlilam sie w miescie z pieklem w nazwie na odrobine dluzej. Wynajelismy pokoj z widokiem na szkole, kuchnia, kiblem i wspolokatorami, w pakiecie wystepuje jeszcze pies, rasy jamnik wlascicielki domu. Pies sobie u mnie bywa, jak wlascicielka musi na dluzej opuscic lokal.

W mieszkaniu sa dwie ubikacje, jedna to sam klozet, druga razem z wanna. Klucz do kibla zniknal w tajemniczych okolicznosciach u wspolokatorki - kobita nie chciala korzystac z tego samego sedesu, co mezczyzni (a fe, te unoszace sie w powietrzu plemniki!) i musi trzymac swoj papier toaletowy pod kluczem.

Jamnik, zwany Felixem (a przeze mnie Felusiem) to maly anarchista - ciagnie na spacer, nie zatrzymuje sie, az w koncu podnosi noge pod budynkiem Ordnungsamtu i zalatwia potrzebe. Ja nie chce wiedziec, kto go tego nauczyl, ale ta forma olewania instytucji panstwowych przypadla mi do gustu...;)


8 komentarzy:

  1. Klucz zniknął? Mam nadzieję, że już powrócił ;D bo taki klucz to się może przydać... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niech go sobie ma, w koncu, skoro tak sie boi o swoj sedes i srajtasme...

      Usuń
  2. A, i bardzo dziękuję za miłe słowa u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze zwierzątko, chyba tresowane :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótko mówiąc żyjecie na kupie - a gdzie kupa tam wesołao, jakiś czas też tak mieszkałam...
    Przyjemności życzę
    i udanego olewania murków - haha
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/
    http://kadrowane.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń